Biuro Obsługi Klienta
  • Zamknij
  • Wpisz swój adres e-mail (lub login do portalu mojagielda.pl) oraz hasło
  • E-mail
  • Hasło
  • zapamiętaj mnie na tym komputerze
  • Zarejestruj się, aby móc przeglądać historię swoich zamówień oraz przyspieszyć proces dodawania ogłoszeń.
  • Rejestracja
  • Zapomniałeś hasło?
Autor: Alfa Romeo
Zdjęcia: fcagroup
Auto Market Truck, 2017(2)
z dnia 2017-11-07

Alfa Romeo otwiera zamówienia

na Stelvio Quadrifoglio

 

  • Ruszyły zamówienia na Stelvio Quadrifoglio, najszybszego SUV-a w swojej kategorii.
  • Benzynowy silnik BiTurbo 2.9 V6 o mocy 510 KM i momencie obrotowym 
  • 600 Nm zapewnia maksymalną prędkość 283 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,8 sekundy. 
  • Układ napędowy 4x4 Q4 z AlfaTM Active Torque Vectoring.
  • AlfaTM Chassis Domain Control (CDC), AlfaTM Active Suspension i system Alfa DNATM Pro z trybem RACE. 
  • Stelvio Quadrifoglio to kwintesencja włoskiego wzornictwa zinterpretowanego w stylu Alfa Romeo.
  • Dopełnieniem bogatego wyposażenia jest montowany w standardzie system multimedialny AlfaTM Connect 3D Nav 8,8’’ z Apple Car Play i Android Auto.
  • Cena wersji Stelvio Quadrifoglio od 402.800 złotych.
Ruszyły zamówienia na Stelvio w wersji Quadrifoglio, pierwsze „Quadrifoglio”, które jest również SUV-em. Nowy model Alfy Romeo, który stał się nowym punktem odniesienia dla segmentu kompaktowych SUV-ów kategorii premium kosztuje 402.800 złotych brutto.
Porywający swoim designem, osiągami i technologią, Stelvio Quadrifoglio jest najszybszym SUV-em, co udowodnił na legendarnym torze Nürburgring, gdzie ustanowił nowy rekord w kategorii nadwozia SUV: 7 minut, 51 sekund i 7 dziesiątych sekundy.
Benzynowy silnik BiTurbo 2.9 V6 o mocy 510 KM.
Stelvio Quadrifoglio jest wyposażony w benzynowy silnik z podwójną turbiną BiTurbo 2.9 V6 - wykonany w całości z aluminium i inspirowany technologią i możliwościami technicznymi Ferrari - który rozwija maksymalną moc 510 KM przy 6500 obr./min. i zapewnia maksymalny moment obrotowy 600 Nm między 2500 a 5000 obr./min. Ponadto, zestawiony jest z ośmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów, która ma specjalną kalibrację, umożliwiającą zmianę biegów w zaledwie 150 milisekund w trybie Race. Stelvio Quadrifoglio jest w stanie przyśpieszyć od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,8 sekundy i osiąga maksymalną, najwyższą w tej kategorii prędkość 283 km/h.
Innowacyjny układ napędowy 4x4 (Q4) zestawiony z AlfaTM Active Torque Vectoring.
Po raz pierwszy benzynowy silnik 2.9 V6  BiTurbo o mocy 510 KM zestawiony jest z innowacyjnym układem napędowym Q4, który pozwala zapewnić maksymalny poziom pod względem osiągów, właściwości jezdnych, przyjemności jazdy i bezpieczeństwa we wszystkich warunkach. W normalnych warunkach, układ Q4 przenosi 100% momentu obrotowego na oś tylną. Po osiągnięciu granicznej wartości przyczepności kół, system w rzeczywistym czasie przekazuje 50% momentu napędowego na oś przednią za pośrednictwem specjalnej skrzynki rozdzielczej. 
Sportowy SUV Alfy Romeo jest zaskakująco ekonomiczny pod względem emisji spalin i spalania, dzięki sterowanemu elektronicznie systemowi dezaktywacji cylindrów oraz funkcji „sailing”, dostępnej w trybie jazdy Advanced Efficiency. Wreszcie, aby zmaksymalizować doznania podczas jazdy, Stelvio Quadrifoglio oferuje w standardzie manetki do zmiany biegów wykonane z aluminium, zintegrowane z kolumną kierownicy.
AlfaTM Chassis Domain Control (CDC) i AlfaTM Active Torque Vectoring.
Stelvio Quadrifoglio jest wyposażone w ekskluzywną jednostkę kontrolną AlfaTM Chassis Domain Control i jest jedynym samochodem, który oferuje w standardzie mechanizm różnicowy AlfaTM Active Torque Vectoring. Ten pierwszy stanowi „mózg” Stelvio Quadrifoglio, kontrolujący całą elektronikę samochodu, aby uzyskać najlepsze osiągi i maksymalną przyjemność jazdy. System ten zarządza działaniem różnych elementów, takich jak: unowocześniony selektor AlfaTM DNA Pro, napęd 4x4 Q4, system AlfaTM Torque Vectoring, aktywne zawieszenie oraz ESC - czuwa nad zoptymalizowaniem osiągów i przyjemnością jazdy. 
Technologia Torque Vectoring udoskonala właściwości jezdne Stelvio Quadrifoglio i podkreśla jego sportowy charakter. Kontrolowane elektronicznie dwa sprzęgła znajdujące się w mechanizmie różnicowym tylnym pozwalają odrębnie sterować przekazaniem momentu na każde z kół. W ten sposób przekazywanie mocy na podłoże poprawia się również 
w warunkach niskiej przyczepności. Pozwala to prowadzić samochód bezpiecznie i zawsze bardzo przyjemnie, bez konieczności nagłych interwencji ze strony systemu kontroli stabilności.