Wiadomości z rynku

poniedziałek
24 czerwca 2024

Krone 360° Trailer Service

Firma stawia na cyfryzację
14 września 2023

Fot. Krone

 
Krone zaprezentowało na targach transport logistic 2023 swoją wszechstronną ofertę usług. Firma w coraz większym stopniu koncentruje się na cyfryzacji w 360° Trailer Service. Celem jest bliższa współpraca z klientami i dostarczanie rozwiązań cyfrowych, które są objęte strategią „Krone Intelligent Transport Solutions”, w tym zarządzanie danymi. Już w momencie dostawy pojazdu ważne dane są dostępne cyfrowo w portalu serwisowym „My Krone”.
Szef serwisu Krone Commercial Vehicle Group, Ralf Faust, wyjaśnia strategię:
– Krone 360° Trailer Service koncentruje się na cyfryzacji i nawiązywaniu kontaktów z naszymi klientami. Każdego dnia pracujemy nad znalezieniem nowych i ulepszonych sposobów na rozszerzenie usługi i udostępnienie wszystkich danych i produktów oraz ich zamawiania w formie cyfrowej.

Serwis części zamiennych: sklep internetowy Krone Spare Parts

W serwisie części zamiennych Krone cyfryzacja idzie w parze z telematyką. Sklep internetowy Krone Spare Parts oferuje około 70.000 części zamiennych do zamówienia wraz z grafiką i zdjęciami do identyfikacji. Klienci mogą przesłać dane swoich pojazdów i wybrać odpowiednią część zamienną. Prawie 70 proc. zamówień realizowanych jest za pośrednictwem sklepu internetowego. W przypadku części wymagających wyjaśnienia eksperci Krone są dostępni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Artykuły można również zamawiać bez numeru podwozia, korzystając z numeru artykułu, oznaczenia lub wyboru zdjęcia. Można użyć funkcji „Sprawdź zastosowanie w pojeździe”, aby upewnić się, że wybrana została właściwa część.
Możliwe jest również złożenie zamówienia za pomocą kodu szybkiej odpowiedzi, za pomocą którego Krone identyfikuje każdy pojazd. Zeskanowanie kodu przenosi klienta bezpośrednio do katalogu części zamiennych dla danego pojazdu. W ten sposób odpowiednie części zamienne można znaleźć i zamówić bezpośrednio za pomocą kodu QR.

Całodobowa sieć warsztatów

Krone ułatwia kierowcom znalezienie odpowiedniego warsztatu serwisowego dzięki dobrze rozwiniętej sieci partnerów serwisowych. Dzięki współpracy z Alltrucks dostępnych jest ponad 700 partnerów serwisowych w 14 krajach. Firma oferuje dostosowane do indywidualnych potrzeb kompletne rozwiązania do zarządzania flotą naczep. Dzięki systemowi zamówień wszystkie niezbędne naprawy można uzgodnić cyfrowo, a wymagane części zamienne można kupić bezpośrednio w sklepie internetowym Krone Spare Parts. Aplikacja Krone Service Locator ułatwia wyszukiwanie warsztatów, a Krone Tyre Locator zawiera odpowiednich partnerów serwisowych zajmujących się obsługą opon. Elastyczny system modułowy „Fair Care” oferuje serwis i naprawy naczep przez okres od 24 do 72 miesięcy i można go łączyć z różnymi pakietami rozszerzeń. Krone oferuje również przedłużenie gwarancji oraz serwis agregatu chłodniczego Celsineo. (z)
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.