fot. Andamur
• Firma świadcząca kompleksowe usługi dla przewoźników na trasach po Europie wprowadza ulepszenia w swoim ekskluzywnym cyfrowym obszarze dla klientów – Andamur Connect
• Wśród najważniejszych nowości: większa kontrola nad tankowaniem, bardziej intuicyjne zarządzanie użytkownikami oraz szybkie środowisko do sprawdzania wszystkich kluczowych informacji w sposób bezpieczny i przejrzysty
• Dzięki tym usprawnieniom Andamur ponownie potwierdza swoje zaangażowanie w bezpieczeństwo flot, kierowców i ładunku Andamur kontynuuje wzmacnianie swojego zaangażowania w innowacje, bezpieczeństwo i cyfryzację poprzez udoskonalenie swojego prywatnego obszaru – Andamur Connect. To narzędzie, które powstało po pandemii, w 2021 roku, stanowiło jakościowy skok w relacjach Andamur z jej klientami, ponieważ od tego momentu mogli oni cyfrowo i szybko sprawdzać ceny, zarządzać kartami paliwowymi lub sprawdzać przejazdy przez urządzenia do poboru opłat.
Nowości dotyczące Andamur Connect
Obecnie firma z Murcji ogłasza ulepszenia. Pracowała nad nowymi funkcjonalnościami zaprojektowanymi w celu ułatwienia i usprawnienia zarządzania flotą oraz zapewnienia większej kontroli i bezpieczeństwa operacji, oferując rozwiązania dla sektora i odpowiadając na istniejące wyzwania, takie jak wzrost kradzieży i oszustw w transakcjach czy rosnące globalne koszty tras.
Szczegółowo nowa wersja Andamur Connect oferuje firmom transportowym zestaw funkcji, które wnoszą realną wartość w codziennej pracy:
• Blokowanie i odblokowywanie stacji według karty i kraju: menedżerowie flot mogą decydować, gdzie ich kierowcy tankują, dostosowując trasy do potrzeb i zmniejszając ryzyko nadużyć.
• Bardziej intuicyjne zarządzanie użytkownikami: administracja uprawnień i dostępów jest bardziej przejrzysta, wizualna i prosta.
• Szybsze i bardziej wizualne środowisko: faktury, zużycia, karty, przejazdy czy umowy mogą być sprawdzane w sposób szybszy i bardziej efektywny.
Korzyści transformacji cyfrowej
Cyfryzacja obecna jest we wszystkich obszarach i sektorach, koncentrując się głównie na wprowadzaniu narzędzi technologicznych; jednak dla Andamur transformacja cyfrowa w transporcie oznacza głęboką zmianę w kulturze biznesowej i modelach działania. Nie chodzi tylko o digitalizację istniejących procesów, ale o ponowne wynalezienie sposobu funkcjonowania firm transportowych.
Innowacje w zakresie cyfryzacji wdrażane przez Andamur koncentrują się na:
• Automatyzacji procesów: pomaga ograniczyć błędy ludzkie i zwiększa efektywność.
• Zapewnieniu lepszego doświadczenia klienta: śledzi w czasie rzeczywistym i poprawia komunikację z użytkownikami.
• Optymalizacji kosztów: poprawia planowanie tras i ogranicza wydatki logistyczne.
• Postawieniu na zrównoważony rozwój: umożliwia bardziej efektywne wykorzystanie zasobów i zmniejsza ślad węglowy.
Dzięki tym usprawnieniom Andamur ponownie potwierdza swoje zaangażowanie w bezpieczeństwo flot, kierowców i ładunku, oferując menedżerom większą kontrolę i spokój w każdej operacji. Jednocześnie ta ewolucja wspiera autonomię cyfrową klientów, ułatwiając każdej firmie zarządzanie swoimi zasobami w sposób prostszy, bezpieczniejszy i bardziej efektywny. Wszystko to zgodnie ze strategią Andamur, aby wspierać sektor transportowy w procesie cyfryzacji, zapewniając bezpieczeństwo, efektywność i zaufanie.