Z giełdy. Elizówka
            
				Na placu z dostawczakami brakuje niewielkich samochodów użytkowych na bazie aut miejskich. Oferowane tu furgonetki są najczęściej maksymalnie przedłużone i podwyższone. Takie samochody jak wystawiany ostatnio Ford Fiesta Courier cieszą się więc dużym zainteresowaniem.
Na placu z dostawczakami brakuje niewielkich samochodów użytkowych na bazie aut miejskich. Oferowane tu furgonetki są najczęściej maksymalnie przedłużone i podwyższone. Takie samochody jak wystawiany ostatnio Ford Fiesta Cou-rier cieszą się więc dużym zainteresowaniem.
  
    
    
    
      | Renault Trafic 2.0 D | 1989 / 301 | furgon | 3,5 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1992 / 207 | furgon | 12,0 tys. zł | 
    
      | MB 308 2.3 D | 1995 / 473 | furgon | 18,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1995 / 215 | furgon | 23,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1996 / 223 | furgon | 8,5 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.5 TDI | 1997 / 259 | furgon | 26,5 tys. zł | 
    
      | Lublin II 2.4 TD | 1998 / 154 | skrzynia | 17,2 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1999 / 370 | kombi | 31,0 tys. zł | 
    
      | Ford Fiesta Courier 1.8 TD | 2001 / 173 | furgon | 13,1 tys. zł | 
    
      | Hyundai H1 2.5 TD | 2002 / 156 | kontener | 33,5 tys. zł |