Z giełdy. Słomczyn
            
				Mimo pełni sezonu urlopowego podaż aut na placu samochodów użytkowych podwarszawskiej giełdy nie maleje. Ostatniej niedzieli spory wybór marek i modeli mieli zwłaszcza amatorzy włoskich i francuskich dostawczaków. Egzemplarzy w dobrym stanie było jednak jak na lekarstwo. Dziewięcio-, dziesięcioletnie furgony zwykle miały "spocone" silniki, sfatygowane wnętrza i podejrzanie niskie przebiegi.
Mimo pełni sezonu urlopowego podaż aut na placu samochodów użytkowych podwarszawskiej giełdy nie maleje. Ostatniej niedzieli spory wybór marek i modeli mieli zwłaszcza amatorzy włoskich i francuskich dostawczaków. Egzemplarzy w dobrym stanie było jednak jak na lekarstwo. Dziewięcio-, dziesięcioletnie furgony zwykle miały "spocone" silniki, sfatygowane wnętrza i podejrzanie niskie przebiegi.
  
    
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1996 / 220 | furgon | 12,0 tys. zł | 
    
      | Iveco Turbo Daily 2.5 TD | 1996 / 180 | furgon | 15,7 tys. zł | 
    
      | Iveco Turbo Daily 2.8 TD | 1996 / 230 | kontener | 18,5 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 1.9 D | 1997 / 150 | furgon | 13,5 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.5 TD | 1997 / 200 | furgon | 16,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 1998 / 192 | furgon | 16,5 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 D | 1999 / 163 | furgon | 18,5 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.2 B+G | 2000 / 134 | furgon | 9,9 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 1.9 D | 2001 / 125 | furgon | 16,5 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 1.9 DCI | 2001 / 92 | furgon | 25,9 tys. zł |