Z giełdy. Przeźmierowo.
            
				W niedzielę przyglądaliśmy się kilkuletnim samochodom dostawczym o dopuszczalnej masie całkowitej 2,8-3,5 t. Takich aut było na placu wyjątkowo dużo. Przeważały wśród nich Fordy Transity, Mercedesy Sprintery, Renault Mascotty, Volkswageny Transportery i Fiaty Ducato. Stan większości tych samochodów był dobry, ale zauważyliśmy wyjątki.
W niedzielę przyglądaliśmy się kilkuletnim samochodom dostawczym o dopuszczalnej masie całkowitej 2,8-3,5 t. Takich aut było na placu wyjątkowo dużo. Przeważały wśród nich Fordy Transity, Mercedesy Sprintery, Renault Mascotty, Volkswageny Transportery i Fiaty Ducato. Stan większości tych samochodów był dobry, ale zauważyliśmy wyjątki. Na jednej z czteroletnich "renówek" widać było ślady wypadku, a blacharz próbujący połatać tył uszkodzonego samochodu najwyraźniej nie był w najlepszej formie. W jednym z pięcioletnich Transitów do natychmiastowej wymiany był układ wydechowy, w innym z aut tej marki ogumienie było w takim stanie, że należałoby je jak najszybciej zmienić. - Jeździć na takich łysych gumach to naprawdę przesada. Aż dziw, że gościowi udało się bezpiecznie dotrzeć na plac - komentowano.
Zawód przeżyli poszukujący aut azjatyckich. Ciekawych, kilkuletnich egzemplarzy tym razem było jak na lekarstwo.
  
    
    
    
      | Fiat Ducato 2.0 JTD | 2003 / 150 | furgon | 38,9 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.4 TD | 2003 / 137 | furgon | 41,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2003 / 167 | furgon | 49,7 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.3 JTD | 2004 / 142 | skrzynia | 40,5 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 2004 / 185 | skrzynia | 56,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2004 / 88 | kontener | 61,0 tys. zł | 
    
      | Kia K2500 2.5 TD | 2005 / 134 | kontener | 43,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.2 HDI | 2005 / 100 | furgon | 51,5 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.0 TD | 2005 / 95 | furgon | 59,0 tys. zł | 
    
      | Renault Mascott 2.8 TD | 2005 / 82 | skrzynia | 65,0 tys. zł |