Z giełdy. Kraków
            
				W sobotę odwiedzający plac najbardziej zwracali uwagę na najtańsze pojazdy. Np. interesowali się 10-letnim Lublinem drugiej generacji w największej wersji furgon z wysokoprężnym silnikiem 2.4. To auto oferowano za 9,9 tys. zł. Oglądany też był furgon Fiat Ducato. 12-latka z motorem 2.5 D wyceniono na 8,5 tys. zł. 
W sobotę odwiedzający plac najbardziej zwracali uwagę na najtańsze pojazdy. Np. interesowali się 10-letnim Lublinem drugiej generacji w największej wersji furgon z wysokoprężnym silnikiem 2.4. To auto oferowano za 9,9 tys. zł. Oglądany też był furgon Fiat Ducato. 12-latka z motorem 2.5 D wyceniono na 8,5 tys. zł. Na niekorzyść Fiata, w porównaniu z Lublinem, przemawiało to, że miał skorodowane nadwozie. Dla potencjalnych klientów był to wyraźny sygnał, aby walczyć o niższą cenę.
  
    
    
    
      | Star 1142 6.8 D | 1989 / 260 | skrzynia | 9,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1994 / 270 | furgon | 16,3 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 D | 1995 / 178 | furgon | 14,9 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 D | 1995 / 183 | skrzynia | 18,9 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1997 / 200 | furgon | 17,8 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 D | 1998 / 151 | furgon | 18,0 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 TD | 1999 / 199 | furgon | 22,3 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.1 CDI | 2001 / 190 | furgon | 41,9 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.2 HDI | 2002 / 130 | furgon | 34,9 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.5 dCi | 2003 / 115 | furgon | 22,5 tys. zł |