Z giełdy. Słomczyn
            
				Wśród oferowanych tu licznie w niedzielę dostawczaków z zabudowami kontenerowymi przeważały wozy włoskie i francuskie. Najdroższe z nich były Iveco. Większość stanowiły wersje o DMC 3,5 t, z bliźniaczymi kołami tylnej osi. Najwięcej było takich aut wyprodukowanych po 2000 r. Praktycznie wszystkie dostawcze kontenerowce wystawiane były przez prywatnych importerów. 
Wśród oferowanych tu licznie w niedzielę dostawczaków z zabudowami kontenerowymi przeważały wozy włoskie i francuskie. Najdroższe z nich były Iveco. Większość stanowiły wersje o DMC 3,5 t, z bliźniaczymi kołami tylnej osi. Najwięcej było takich aut wyprodukowanych po 2000 r. Praktycznie wszystkie dostawcze kontenerowce wystawiane były przez prywatnych importerów. Spora grupa tych samochodów miała jeszcze zachodnie tablice rejestracyjne.
  
    
    
    
      | Renault Master 2.8 dTi | 1999 / 230 | kontener | 29,0 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.8 TD | 2000 / 267 | kontener | 41,5 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.8 TD | 2001 / 260 | kontener | 48,0 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.3 JTD | 2002 / 200 | kontener | 32,0 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.8 TD | 2002 / 240 | kontener | 52,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDi | 2003 / 200 | kontener | 33,0 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 2003 / 150 | kontener | 36,5 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 2004 / 160 | kontener | 51,2 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 2005 / 120 | kontener | 51,9 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 3.0 TD | 2006 / 120 | kontener | 67,0 tys. zł |