Z giełdy. Elizówka
            
				Na podlubelskiej giełdzie zainteresowani zakupem samochodu do firmy uważnie przyglądają się ofertom, sprawdzają stan techniczny aut, ale z zawarciem transakcji najczęściej się wstrzymują. Nie ukrywają, że chcą nabyć samochód do końca roku, by zwiększyć koszty i tym samym zapłacić mniejsze podatki w swoich firmach, ale czekają na obniżkę cen.
Na podlubelskiej giełdzie zainteresowani zakupem samochodu do firmy uważnie przyglądają się ofertom, sprawdzają stan techniczny aut, ale z zawarciem transakcji najczęściej się wstrzymują. Nie ukrywają, że chcą nabyć samochód do końca roku, by zwiększyć koszty i tym samym zapłacić mniejsze podatki w swoich firmach, ale czekają na obniżkę cen. Wiedzą o tym też handlarze, którzy wystawiają nawet po kilka samochodów i czekają na handlowy boom.
  
    
    
    
      | VW LT35 2.4 D | 1987 / 270 | skrzyniowa | 9,9 tys. zł | 
    
      | MB 308 2.9 D | 1993 / 215 | skrzyniowa | 23,0 tys. zł | 
    
      | Mercedes MB100 2.4 D | 1995 / 109 | furgon | 9,9 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 1997 / 340 | kombi | 18,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1998 / 265 | furgon | 12,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 1999 / 196 | furgon | 12,0 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.5 TD | 2001 / 240 | furgon | 21,9 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 2003 / 220 | furgon | 35,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 2003 / 120 | furgon | 36,2 tys. zł | 
    
      | Peugeot Expert 2.0 HDI | 2005 / 43 | kombi | 49,0 tys. zł |