Gliwice. Kryzysu nie widać
            
				Po podaży żadnych oznak kryzysu na giełdzie nie było widać. Co innego z popytem. Nieliczni potencjalni nabywcy mieli do wyboru samochody dostawcze wszystkich marek, z najróżniejszymi zabudowami oraz gołymi podwoziami. 
Po podaży żadnych oznak kryzysu na giełdzie nie było widać. Co innego z popytem. Nieliczni potencjalni nabywcy mieli do wyboru samochody dostawcze wszystkich marek, z najróżniejszymi zabudowami oraz gołymi podwoziami. Prawie połowa oferty miała zagraniczne tablice rejestracyjne lub informacje za szybą, że auto jest w Polsce od niedawna.
  
    
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1994 / 238 | furgon | 8,9 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 1995 / 136 | furgon | 15,7 tys. zł | 
    
      | MB 410 D 2.9 D | 1995 / 150 | podwozie | 19,9 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 D | 1996 / 245 | bus (7 os.) | 19,9 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1997 / 153 | skrzynia | 16,6 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.3 D | 1998 / 142 | furgon | 31,5 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 D | 1999 / 110 | furgon | 7,9 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 D | 2000 / 190 | furgon | 22,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.4 TD | 2001 / 139 | skrzynia | 22,0 tys. zł | 
    
      | Opel Movano 2.5 TD | 2006 / 70 | furgon | 61,0 tys. zł |