Z giełdy. Słomczyn
            
				Wciąż spory jest tu wybór młodych aut dostawczych. Oferowane są głównie auta niemieckie i francuskie, furgony i kombi. Trzy-, czterolatki najczęściej pochodzą z indywidualnego importu z Francji i Holandii, gdzie podobno łatwiej o okazję niż np. w Niemczech, skąd zazwyczaj sprowadzane są auta dziesięcioletnie i starsze. 
Wciąż spory jest tu wybór młodych aut dostawczych. Oferowane są głównie auta niemieckie i francuskie, furgony i kombi. Trzy-, czterolatki najczęściej pochodzą z indywidualnego importu z Francji i Holandii, gdzie podobno łatwiej o okazję niż np. w Niemczech, skąd zazwyczaj sprowadzane są auta dziesięcioletnie i starsze. Wiele młodszych dostawczaków ma jednak powypadkową przeszłość. Świadczą o tym ślady niedokładnie wykonanych napraw blacharsko-lakierniczych.
  
    
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 2002 / 212 | furgon | 37,9 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDI | 2004 / 129 | furgon | 38,5 tys. zł | 
    
      | VW T5 1.9 TDI | 2004 / 100 | furgon | 45,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2004 / 155 | furgon | 51,5 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 2005 / 116 | furgon | 49,0 tys. zł | 
    
      | Opel Vivaro 1.9 CDTi | 2005 / 100 | kombi | 52,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.8 dCi | 2005 / 130 | kombi | 54,5 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 2006 / 124 | furgon | 53,9 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2006 / 120 | kombi | 59,0 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.3 HPI | 2007 / 70 | furgon | 66,9 tys. zł |