Znalezione artykuły: 6

  • Iveco Daily 49.10, 49.12 - dostawczak wielkoformatowy Iveco Daily 49.10, 49.12 - dostawczak wielkoformatowy 2009-07-03
    Iveco Daily serii 49 (49.10 i 49.12) należy do największych wersji tego modelu. Dopuszczalna masa całkowita wynosi 5 t, co czyni z popularnego dostawczaka niewielką ciężarówkę. Plusy Iveco to przede wszystkim znikoma awaryjność silników, funkcjonalne wnętrze i duży wybór wersji gabarytowych. Do mankamentów samochodów dostawczych rodem z Iveco trzeba zaliczyć: niską trwałość fabrycznych elementów zawieszenia, kiepskie wyciszenie silników oraz mało wydajną wentylację.
    Czytaj całość
  • Mercedes Actros, Atego, Axor i Zetros na budowę Mercedes Actros, Atego, Axor i Zetros na budowę 2009-07-03
    Mercedes jako pierwszy w tym roku pochwalił się swoimi ciężarówkami budowlanymi, podczas dynamicznej prezentacji w kopalni kruszywa koło Pułtuska. To gorący temat, bo wobec zastoju w ciągnikach siodłowych i naglących inwestycji związanych m.in. z Euro 2012 można spodziewać się zwiększonego zainteresowania ciężarówkami do "brudnej roboty". Podwozia Actrosa, tak jak u innych producentów, można dobierać wytrzymałością do przewidywanych warunków eksploatacji. Inne modele Mercedesa również mają sporo zalet. Mogą służyć jako betenomieszarki, wywrotki oraz wcielać się w wiele innych ról.
    Czytaj całość
  • Pegasus TFV 2000D-E schłodzi naczepę Pegasus TFV 2000D-E schłodzi naczepę 2009-07-03
    Na europejskim rynku agregatów chłodniczych od pewnego czasu można spotkać produkty firmy Mitsubishi Heavy Industries, reprezentowanej przez ich importera - niemiecką firmę HEIFO Transportkühlung, działającą poprzez sieć swoich przedstawicieli handlowych (także w Polsce). Ciekawą nowością jest agregat chłodniczy Pegasus TFV 2000D-E przeznaczony do naczep. Seria Pegasus TFV 2000D-E zawiera innowacyjne rozwiązania, które równocześnie chronią ładunek i środowisko, a także pozwalają na obniżenie zużycia energii i kosztów eksploatacji. Np. elektroniczny zawór dławiący pozwalający na dokładną regulację temperatury czy system samodiagnozy Pretrip gwarantujący płynną pracę i identyfikację ewentualnych niesprawności.
    Czytaj całość
  • Prezewozy na tory? Prezewozy na tory? 2009-07-03
    Przed laty mówiono o potrzebie przeniesienia transportu z dróg na tory. Zapowiadano budowę specjalnych terminali, modernizowanie tras, zakupy taboru do przewozów intermodalnych. Pomysł jest ciągle aktualny. Przypomniano o tym na targach Transporta w Poznaniu, podczas których właśnie kolejnictwu poświęcono dużo miejsca. Być może właściciele ciężarówek nie do końca mogą być zadowoleni z takich planów, popyt na ich usługi może zmaleć, ale mieszkańcy miast dzięki inwestycjom w przewozy kolejowe mogliby odetchnąć z ulgą.
    Czytaj całość
  • Transport na salonie Transport na salonie 2009-07-03
    Nowe produkty i usługi z zakresu transportu wewnętrznego pokazano podczas Salonu Logistyki, Transportu i Spedycji Transporta, który jest od lat częścią targów ITM Polska (Innowacje - Technologie - Maszyny). Tegoroczna edycja odbyła się w dniach 16-19 czerwca. Duże zainteresowanie targowych gości budził wózek Move (eliminuje pracę ludzi, obniżając koszty produkcji i magazynowania) przywieziony na Transportę przez warszawską firmę Trilogiq Poland. Sporym powodzeniem cieszyły się, wykorzystywane m.in. do transportu wewnętrznego na dużych, otwartych placach ciągniki japońskiej Kuboty. Na Transporcie pokazano nową maszynę B 2230, zaopatrzoną zarówno w przedni, jak i tylny TUZ, dzięki czemu można ją wyposażać w różnego rodzaju sprzęt do utrzymania terenu, w podnośniki, kosiarki...
    Czytaj całość
  • Wywrotka DAF FAD CF 85.410 i po co więcej? Wywrotka DAF FAD CF 85.410 i po co więcej? 2009-07-03
    DAF nie oferuje ciężarówek ze skomplikowanym układem napędu wszystkich osi. Woli sprzedawać prostsze, ale bardziej popularne modele. Takie jak wywrotka DAF FAD CF 85.410. Typowa w samochodach ciężarowych DAF-a jest krótka i niska kabina. DAF pomyślał o kilku drobiazgach, które przydają się na budowie. Zderzak jest stalowy, a najniższy stopień prowadzący do kabiny odchyla się do przodu, do tyłu i na boki, co zapobiega uszkodzeniu go podczas jazdy terenowej. Wejście jest zresztą dość nisko położone w porównaniu z podobnymi samochodami konkurencji. Na lewym błotniku znajduje się dodatkowy stopień z uchwytem umożliwiający kierowcy obserwowanie załadunku.
    Czytaj całość
Najpopularniejsze tagi