Wiadomości z rynku

sobota
20 kwietnia 2024

Łatwiej opłacić przejazd w Niemczech

Nowa aplikacja do wykupu w systemie ręcznym
16 marca 2018
System Toll Col­lect umoż­li­wił uisz­cza­nie opłat w sys­te­mie ręcz­nym za pośred­nic­twem smart­fona i tabletu z uży­ciem nowej apli­ka­cji. Dzięki niej doko­ny­wa­nie wykupu za pomocą mobil­nych urzą­dzeń koń­co­wych jest szyb­sze i prost­sze. Apli­ka­cja jest dostępna do urzą­dzeń z sys­te­mami Android, iOS oraz Win­dows Phone i można ją bez­płat­nie pobrać z odpo­wied­niego sklepu z apli­ka­cjami. Wykup jest moż­liwy w języku nie­miec­kim, angiel­skim, fran­cu­skim i pol­skim. 
Apli­ka­cja zapew­nia fir­mom trans­por­to­wym i kie­row­com mak­sy­malną ela­stycz­ność w zakre­sie wykupu w sys­te­mie ręcz­nym. Wykupu można doko­ny­wać bez­po­śred­nio w zapar­ko­wa­nym poje­ździe o każ­dej porze dnia i nocy. Wcze­śniej­sza reje­stra­cja na por­talu Toll Col­lect nie jest konieczna. Nie­za­re­je­stro­wani klienci mogą utwo­rzyć konto do wykupu. Dzięki temu mogą oni zapi­sy­wać dane pojaz­dów i odcin­ków w apli­ka­cji oraz korzy­stać z nich rów­nież pod­czas doko­ny­wa­nia wykupu w ter­mi­nalu i online. Zare­je­stro­wani klienci Toll Col­lect mogą uży­wać danych dostępu do por­talu klienta także do logo­wa­nia się w apli­ka­cji. Wów­czas pod­czas doko­ny­wa­nia wykupu za pomocą apli­ka­cji mają oni dostęp do danych pojazdu z por­talu klienta. 
Na pod­sta­wie adresu i kon­kret­nych danych doty­czą­cych pojazdu apli­ka­cja może pomóc klien­towi wyzna­czyć trasę. Przy doko­ny­wa­niu wykupu za pomocą apli­ka­cji prze­ka­zy­wane są rów­nież wska­zówki nawi­ga­cyjne. W razie potrzeby z zapar­ko­wa­nego pojazdu można zmie­nić lub anu­lo­wać trasę. 
Aby moż­liwe było doko­na­nie opłaty dro­go­wej za pomocą tabletu lub smart­fona w pro­sty i nie­skom­pli­ko­wany spo­sób, Toll Col­lect wpro­wa­dził dodat­kowo zamien­nik gotówki – kartę pay­sa­fe­card. Karta pay­sa­fe­card jest dostępna w licz­nych kio­skach, na pocz­cie oraz online. Oczy­wi­ście klienci mogą uisz­czać opłatę dro­gową za pomocą wszyst­kich innych zna­nych lub też zde­po­no­wa­nych środ­ków płat­ni­czych. 
Zgod­nie z pla­no­wa­nym roz­sze­rze­niem obo­wiązku uisz­cza­nia opłat dro­go­wych od samo­cho­dów cię­ża­ro­wych, do 1 lipca 2018 roku około 40 000 km dróg fede­ral­nych będzie płat­nych. W związku z pobo­rem opłat dro­go­wych na tej znacz­nie więk­szej sieci dróg firma Toll Col­lect roz­bu­do­wuje sys­tem poboru opłat dro­go­wych pod wzglę­dem tech­nicz­nym. Wykup w sys­te­mie ręcz­nym sta­nie się przez to bar­dziej ela­styczny i przy­ja­zny dla klien­tów. Oprócz moż­li­wo­ści sko­rzy­sta­nia z apli­ka­cji wykupu w sys­te­mie ręcz­nym można doko­nać online za pośred­nic­twem kom­pu­te­rów sta­cjo­nar­nych oraz mobil­nie za pośred­nic­twem smart­fo­nów oraz table­tów. 
Wykup online zyska na zna­cze­niu w przy­szło­ści. Poza tym do maja 2018 r. ukoń­czone zosta­nie usta­wia­nie łącz­nie 1100 ter­mi­nali opłat dro­go­wych nowej gene­ra­cji. Ter­mi­nale opłat dro­go­wych uzu­peł­nią nowe, mobilne kanały wykupu. Umoż­liwi to znaczne zmniej­sze­nie liczby ter­mi­nali w porów­na­niu do dotych­cza­so­wej sieci punk­tów poboru opłat dro­go­wych. 
Nie­za­leż­nie od tego, czy klient doko­nuje wykupu przy pomocy smart­fona, tabletu, kom­pu­tera sta­cjo­nar­nego czy ter­mi­nalu opłat dro­go­wych, zawsze będzie miał do czy­nie­nia z tym samym inter­fej­sem. Dopa­so­wuje się on do danego urzą­dze­nia i uła­twia obsługę. 
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.