Wiadomości z rynku

środa
1 maja 2024

Ze spojlerami Multi-Plast oszczędniej i efektowniej

Nie tylko aerodynamiczne akcesoria
2 listopada 2018
Dla­czego warto zain­we­sto­wać w spoj­lery do samo­chodu cię­ża­ro­wego? Zmniej­sze­nie opo­rów powie­trza ozna­cza mniej­sze zuży­cie paliwa nawet o 15 pro­cent – prze­ko­nują przed­sta­wi­ciele firmy Multi-Plast, gdzie takie ele­menty two­rzone są z naj­więk­szą pre­cy­zją na indy­wi­du­alne zamó­wie­nie. Solidna, trwała kon­struk­cja jest odporna m.in. na pęk­nię­cia i defor­ma­cje. Mon­taż odbywa się w zale­d­wie 7 dni od zło­że­nia zamó­wie­nia. 
Firma Multi-Plast, dzia­ła­jąca w Sta­rym Dęb­sku koło Socha­czewa jest jed­nym z czo­ło­wych pro­du­centów spoj­le­rów, zabu­dowy mię­dzy­osiowej oraz innych akce­so­riów do samo­cho­dów cię­ża­ro­wych. 

Spoj­lery do każ­dej cię­ża­rówki

Multi-Plast może pochwa­lić się prze­szło 20-let­nim doświad­cze­niem na rynku. Pro­dukty socha­czew­skiej firmy cie­szą się coraz więk­szym zain­te­re­so­wa­niem wśród wła­ści­cieli cię­ża­ró­wek. Źró­dłem suk­cesu jest bogate doświad­cze­nie, solid­ność oraz mate­riały naj­wyż­szej jako­ści pocho­dzące od spraw­dzo­nych dostaw­ców. Wszyst­kie pro­dukty znaj­du­jące się w port­fo­lio Multi-Plast posia­dają nie­zbędne cer­ty­fi­katy upo­waż­nia­jące do ich użytku. 
Ich nie­wąt­pli­wym atu­tem jest także uni­wer­sal­ność. Cały asor­ty­ment spraw­dza się zarówno w przy­padku nowych, jak i uży­wa­nych modeli cię­ża­ró­wek wszyst­kich marek, które możemy spo­tkać na dro­gach. 
– Klienci zama­wiają spoj­lery i zabu­dowy zarówno do star­szych pojaz­dów, jak i do zupeł­nie nowych – mówi Edyta Jędrze­jew­ska, wła­ści­cielka firmy. – Fabryczne ele­menty są bar­dzo dro­gie, więc nie­jed­no­krot­nie nabywcy nowych cia­gni­ków życzą sobie, aby zamon­to­wać do nich nasze, które są porów­ny­walne pod wzglę­dem mate­ria­łów, z jakich sa wyko­nane, jako­ści, este­tyki i trwa­ło­ści, ale są tań­sze. Lakie­ru­jemy je na dowolny kolor. Czę­sto zda­rza się więc, że mon­tu­jemy spoj­lery czy zabu­dowy w ser­wisach u dys­try­bu­to­rów nowych pojaz­dów cię­ża­ro­wych. 
O miej­scu mon­tażu ele­men­tów aero­dy­na­micz­nych decy­duje klient. Jak infor­muje nasza roz­mów­czyni, coraz rza­dziej zda­rza się, że nabywcy sami mon­tują sobie np. spoj­lery, choć jest to sto­sun­kowo pro­sta czyn­ność (wów­czas wysyła się im zamó­wione ele­menty pocztą kurier­ską). Zazwy­czaj wyko­nuje to ser­wis fir­mowy, który może doje­chać w dowolne miej­sce w kraju lub za gra­nicą. Jeśli jest to odle­gła loka­li­za­cja to rosną koszty dojazdu, więc w wielu przy­pad­kach klienci wolą sami pod­je­chać do Multi-Pla­stu na mon­taż, przy oka­zji, zwłasz­cza że firma mie­ści się w dość dogod­nym miej­scu, cen­tral­nej Pol­sce. Mon­taż, w zależ­no­ści od liczby ele­men­tów, zaj­muje mak­sy­mal­nie do trzech godzin. 
Socha­czew­ski pro­du­cent nie narzeka na brak zamó­wień. Klien­tami są zarówno pry­watni przed­się­biorcy, jak rów­nież auto­ry­zo­wane ser­wisy samo­cho­dów cię­ża­ro­wych. Duże zapo­trze­bo­wa­nie na ofe­ro­wane pro­dukty oraz zado­wo­le­nie klien­tów zaowo­co­wały uru­cho­mie­niem sprze­daży rów­nież za gra­nicą. Pro­dukty Multi-Plast tra­fiają m.in. do Nie­miec, Holan­dii, Hisz­pa­nii oraz Gre­cji. 
Na swoje pro­dukty Multi-Plast udziela rocz­nej gwa­ran­cji, pod warun­kiem że są zamon­to­wane przez fir­mowy ser­wis. Jed­nak, jak zapew­nia Edyta Jędrze­jew­ska, spoj­lery i zabu­dowy, wyko­ny­wane z żywicy i włókna szkla­nego, są trwałe, odporne na wpływ warun­ków atmos­fe­rycz­nych, prze­wi­dziane na cały żywot pojazdu i z reguły klienci nie mają z nimi żad­nego pro­blemu. Zda­rza się, że takie ele­menty ule­gają uszko­dze­niu np. z powodu nie­uwagi użyt­kow­nika. Socha­czew­ska firma stara się w takich przy­pad­kach pomóc klien­towi, aby naprawa odbyła się niskim kosz­tem – np. klei się uszko­dzone ele­menty i lakie­ruje. 

Zabu­dowy mię­dzy­osiowe 

Podob­nie jak spoj­lery dachowe, zabu­dowy mię­dzy­osiowe to jeden z klu­czo­wych ele­men­tów aero­dy­na­micz­nych w cię­ża­rówce. Zapew­niają zmniej­sze­nie opo­rów powie­trza, a w efek­cie zmniej­sze­nie spa­la­nia, ogra­ni­czają puste prze­strze­nie pomię­dzy osiami i mini­ma­li­zują zawi­ro­wa­nia powie­trza. Jest to też kwe­stia dosto­so­wa­nia bez­pie­czeń­stwa samo­chodu do norm unij­nych. Według przed­sta­wi­cieli Multi-Plast warto wypo­sa­żyć w nie samo­chód, by nie tylko zmniej­szyć zuży­cie paliwa, ale też popra­wić pracę cię­ża­rówki i zwięk­szyć bez­pie­czeń­stwo pod­czas jej jazdy. Osłony mię­dzy­osiowe marki Multi-Plast spraw­dzają się w róż­nych mode­lach cię­ża­ró­wek. 

Czę­ści tunin­gowe 

Wśród pro­duk­tów Multi-Plast nie bra­kuje także róż­nego rodzaju czę­ści i ele­men­tów karo­se­ryj­nych do cię­ża­ró­wek, jak np. oru­ro­wa­nie, spoj­lery pod zde­rzaki, lampy i reflek­tory. Można je pole­cić jako zamien­niki do wszyst­kich, dostęp­nych na rynku modeli cię­ża­ró­wek. Z powo­dze­niem służą zarówno w uży­wa­nych, jak i nowych samo­cho­dach, które wyma­gają więk­szego lub mniej­szego remontu. 
Sze­roka jest oferta oru­ro­wa­nia do wszyst­kich modeli cię­ża­ró­wek. Odpo­wied­nio dobrane oru­ro­wa­nie pomaga zacho­wać naj­wyż­sze stan­dardy bez­pie­czeń­stwa. Bez wąt­pie­nia oru­ro­wa­nie to także ważny ele­ment tuningu, który pozwoli wyróż­nić auto na dro­dze. Dzięki boga­temu doświad­cze­niu pro­du­ko­wane przez Multi-Plast oru­ro­wa­nie pasuje zarówno do nowych, jak i uży­wa­nych TIR-ów. Posiada także nie­zbędne cer­ty­fi­katy dopusz­cze­nia do użytku. 
Dziś szcze­gól­nym zain­te­re­so­wa­niem cie­szy się tuning optyczny i odpo­wiedni dobór oru­ro­wa­nia i owie­wek, od któ­rych zazwy­czaj kie­rowcy roz­po­czy­nają swoją przy­godę z mody­fi­ka­cją pojazdu. Oru­ro­wa­nie cią­gnika nie tylko zmie­nia jego wygląd, lecz rów­nież zwięk­sza bez­pie­czeń­stwo w cza­sie jazdy. Z kolei owiewki umiesz­czane na przo­dzie cią­gnika i na jego dachu powięk­szają go optycz­nie, a co naj­waż­niej­sze – zwięk­szają aero­dy­na­mikę, obni­ża­jąc spa­la­nie, co doce­niają szcze­gól­nie kie­rowcy na dłuż­szych tra­sach. 
Doświad­czony kie­rowca cię­ża­rówki nie zapo­mni także o oświe­tle­niu LED, czyli dodat­ko­wych reflek­to­rach wyko­na­nych z bez­barw­nego lub kolo­ro­wego szkła. W tym przy­padku przed­sta­wi­ciele Multi-Plast radzą przed zaku­pem zazna­jo­mić się z prze­pi­sami prawa obo­wią­zu­ją­cymi w kra­jach, do któ­rych jeździmy. Niek­tóre z nich wpro­wa­dziły bowiem ogra­ni­cze­nia w zakre­sie emi­sji świa­tła przez samo­chody cię­ża­rowe. 
Koniunk­tura na rynku spoj­le­rów, zabu­dów mię­dzy­osio­wych i innych akce­so­riów jest uza­leż­niona od wiel­ko­ści sprze­daży cię­ża­ró­wek. W ostat­nich latach rynek pojaz­dów cię­ża­ro­wych w Pol­sce prze­żywa oży­wie­nie, tak więc pro­dukty Multi-Plast też cie­szą się dużym popy­tem. Bra­kuje nawet pra­cow­ni­ków, aby w pełni wyko­rzy­tać moce pro­duk­cyjne zakładu. 
Multi-Plast zachęca do kon­taktu tych, któ­rzy pla­nują tuning swo­jej cię­ża­rówki, ale nie wie­dzą jak zacząć, mają pyta­nia, wąt­pli­wo­ści. Przed­sta­wi­ciele firmy pomogą wyko­nać pro­fe­sjo­nalny tuning nie­za­leż­nie od marki cię­ża­rówki. 
 
Kontakt:
PPHU Multi-Plast Edyta Jędrzejewska
Stary Dębsk 3B Antoniew k/Sochaczewa 96-513 Nowa Sucha
fax 46 86 231 26
tel. kom. 602 652 267
tel. kom. 606 960 829
tel. kom. 660 970 192
e-mail: spojlery@spojlery.com.pl
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.