Pojazdy w wersji T 2019 zużywają o 3 proc. mniej paliwa w stosunku do poprzedniej generacji
Renault Trucks wprowadza na rynek model T 2019 oraz pojazdy dystrybucyjne D oraz D Wide w wersji 2019. Ciężarówki obu nowych serii są napędzane zmodernizowanymi silnikami Euro 6 Faza D. Pojazdy w wersji T 2019 zużywają o 3 proc. mniej paliwa w stosunku do poprzedniej generacji, zyskały nowe wyposażenie i zapewniają jeszcze więcej komfortu kierowcy w kabinie. Renault Trucks D w nowym wydaniu charakteryzują się poprawioną aerodynamiką i komfortem pracy kierowcy, a także niższym zużyciem paliwa nawet do 7 proc. w porównaniu z poprzednią generacją pojazdów. Są przygotowane do stosowania biopaliwa (do 100%) oraz dostępne w wersji napędzanej sprężonym gazem ziemnym (CNG). Renault Trucks T i T High w wersji 2019 są napędzane silnikami DTI 11 i DTI 13 Euro 6 Step D, zgodnie z rozporządzeniem, które będzie obowiązywało od 1 września 2019 roku. Pojazdy są wyposażane w filtr cząstek stałych nowej generacji, wykonany z nowych materiałów, które wydłużają trwałość podzespołów. Dodano również czujnik jakości Adblue, a także usunięto siódmy wtryskiwacz. Pojazdy dystrybucyjne Renault Trucks D oraz D Wide w wersji 2019 są także napędzane silnikami Euro 6 Faza D – są to jednostki DTI 5, DTI 8 i DTI 11. Są też wyposażane w filtr cząstek stałych nowej generacji. Aby zoptymalizować zużycie paliwa, w silnikach DTI 5 i DTI 8 wprowadzono nowe oprogramowanie. Przeprojektowano osprzęt silnika: zarówno model D jak i D Wide wyposażono w nową chłodnicę oleju i pompę wody o niskim przepływie.