Wiadomości z rynku

sobota
27 kwietnia 2024

Pierwszy fabryczny Actros pod wymienne nadwozia

Od razu gotowy do przewożenia kontenerów
28 lutego 2021

Actros podwozie pod nadwozia wymienne jest gotowy do pracy od razu po opuszczeniu fabryki Mercedesa

Fot. trm24.fr

 
Daimler wprowadził do oferty podwozie Actrosa pod kontenery. To pierwsza propozycja takiego modelu z zakładów w Wörth pod nadwozia wymienne. Rama nadbudowy jest umieszczona na ramie nośnej, wyposażonej w pełne zawieszenie pneumatyczne.
Pojazd może przewozić kontenery w różnych rozmiarach: w dwóch standardowych długościach typu C745 i C782 - 7450 mm i 7820 mm - oraz w trzech wysokościach nadwozia - 1120, 1220 i 1320 mm. Ciężarówka jest gotowa do użytku zaraz po opuszczeniu fabryki, ponieważ systemy zabezpieczające kontenery - „twist locks” - są montowane od razu przez producenta.
Nabywca nie musi korzystać z usług producenta zabudów i może włączyć ciężarówkę do eksploatacji, gdy tylko opuści ona fabrykę. Katalog oferuje różne konfiguracje o dwóch i trzech osiach - w tym przypadku oferowana jest ostatnia oś podnoszona - oraz z szeroką gamą kabin.
Dostępne są wszystkie silniki z gamy Actrosa, od 7,7-litrowego OM 936 aż po OM 473 - 15,6 litra.
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.