Conti Hybrid HT3+ to opona przeznaczona głównie do transportu regionalnego
Fot. Continental
Continental poszerzył gamę swoich opon do naczep o nowy produkt - Conti Hybrid HT3+. To ogumienie przeznaczone głównie do transportu regionalnego.
Producent z Hanoweru (Niemcy) kontynuuje zatem odnawianie swojej oferty: Conti Hybrid HS3+ zastąpił Conti Hybrid HS3 na oś kierowaną kilka miesięcy temu.
Nowe opony mają zapewniać lepszą wydajność pod względem przyczepności, przebiegu i efektywności energetycznej. Posiada również oznaczenie 3PMSF, a więc mogą być używane przy każdej pogodzie, latem i zimą.
Conti Hybrid HT3+ mają zapewniać duże przebiegi i mniejsze zużycie paliwa, zarówno na drogach regionalnych, jak i na autostradach. Specyficzna konstrukcja rowków i lameli „Pocket” zapewnia im lepszą przyczepność na mokrych i zimowych drogach.
– Nowa Conti Hybrid HT3+ to kolejny logiczny krok w transporcie ciężkim – powiedział Hinnerk Kaiser, kierownik ds. rozwoju produktów do autobusów i opon ciężarowych w Continental. – Gama Hybrid słynie z długowieczności w użytkowaniu i wyjątkowej efektywności energetycznej. Dzięki oznaczeniu 3PMSF nowej opony Conti Hybrid HT3+ operatorzy flot będą mogli zoptymalizować swoją rentowność, uruchamiając swój sprzęt przez 365 dni w roku.
Conti Hybrid HT3+ jest dostępna od marca w następujących rozmiarach:
385/65R 22,5 164K; 385/55R 22,5 160K (158L); 385/55 R 19,5 156J. (z)
Hinnerk Kaiser: – Gama Hybrid słynie z długowieczności w użytkowaniu i wyjątkowej efektywności energetycznej
Fot. Continental