Z giełdy. Elizówka
            
				W ostatnią niedzielę zainteresowani kupnem dostawczaka szerokim łukiem omijali auta z silnikami benzynowymi. Wzięciem cieszyły się tylko samochody napędzane ropą. Nabywcy tłumaczyli: - Diesle są o wiele tańsze w eksploatacji i dużo trwalsze od benzyniaków. Od zakupu nie odstraszały nawet bardzo duże przebiegi aut zasilanych ON.
W ostatnią niedzielę zainteresowani kupnem dostawczaka szerokim łukiem omijali auta z silnikami benzynowymi. Wzięciem cieszyły się tylko samochody napędzane ropą. Nabywcy tłumaczyli: - Diesle są o wiele tańsze w eksploatacji i dużo trwalsze od benzyniaków. Od zakupu nie odstraszały nawet bardzo duże przebiegi aut zasilanych ON.
  
    
    
    
      | VW T4 2.4 D | 1992 / 400 | furgon | 10,8 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.0 B | 1993 / 250 | kombi | 7,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 1995 / 192 | furgon | 17,5 tys. zł | 
    
      | Iveco Turbo Daily 2.8 TD | 1996 / 239 | furgon | 20,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1998 / 169 | kombi | 32,0 tys. zł | 
    
      | VW LT 28 2.5 TDI | 1998 / 350 | furgon | 34,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.5 TDI | 1999 / 158 | furgon | 28,9 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.0 TDCi | 2001 / 60 | furgon | 28,0 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 1.9 B | 2002 / 220 | kombi | 35,0 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 2005 / 110 | furgon | 52,0 tys. zł |