Z giełdy. Słomczyn
            
				Handlujący dostawczakami nie mogli tym razem narzekać na brak zdecydowanych kupców. Wzięciem cieszyły się auta młodsze, 4-6-letnie. Oglądano głównie wozy w wersjach kombi, skrzyniowych oraz ramy pod zabudowę. Targu dobiło kilku właścicieli świeżo sprowadzonych, niewielkich busów produkcji niemieckiej, żywo interesowano się salonowymi kombivanami Renault i Peugeota. 
Handlujący dostawczakami nie mogli tym razem narzekać na brak zdecydowanych kupców. Wzięciem cieszyły się auta młodsze, 4-6-letnie. Oglądano głównie wozy w wersjach kombi, skrzyniowych oraz ramy pod zabudowę. Targu dobiło kilku właścicieli świeżo sprowadzonych, niewielkich busów produkcji niemieckiej, żywo interesowano się salonowymi kombivanami Renault i Peugeota. Atutami tych ostatnich były nieduże przebiegi i pełna dokumentacja serwisowa. Na ciężarowym placu poważne rozmowy toczyli właściciele małych wywrotek i dystrybucyjnych podwozi z zabudowami kontenerowymi.
  
    
    
    
      | MB Atego 5.7 TD | 1998 / 447 | kontener | 52,5 tys. zł | 
    
      | MAN 8.174 4.6 TD | 2000 / 126 | wywrotka | 78,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.5 TDI | 2001 / 196 | kombi | 28,9 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.8 TD | 2001 / 241 | rama | 42,5 tys. zł | 
    
      | Opel Vivaro 1.9 DTI | 2002 / 167 | kombi | 31,1 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 2002 / 1114 | kombi | 36,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 1.9 HDI | 2003 / 167 | kombi | 21,0 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.5 dCi | 2004 / 96 | kombi | 24,6 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 2.0 HDI | 2004 / 110 | kombi | 25,0 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.5 dCi | 2006 / 33 | kombi | 29,5 tys. zł |