Z giełdy. Elizówka
            
				Na niedzielnej giełdzie zaobserwowaliśmy znaczny spadek podaży samochodów produkcji francuskiej i azjatyckiej. Po ponadpółrocznej dominacji tanich dostawczaków teraz wyraźnie Mercedesy Sprintery i VW T4 powróciły do łask i to one stanowiły trzon oferty na podlubelskim placu.
Na niedzielnej giełdzie zaobserwowaliśmy znaczny spadek podaży samochodów produkcji francuskiej i azjatyckiej. Po ponadpółrocznej dominacji tanich dostawczaków teraz wyraźnie Mercedesy Sprintery i VW T4 powróciły do łask i to one stanowiły trzon oferty na podlubelskim placu.
  
    
    
    
      | Citroen Jumper 1.9 D | 1995 / 150 | kombi | 10,0 tys. zł | 
    
      | Opel Combo 1.4 B | 1996 / 128 | furgon | 7,0 tys. zł | 
    
      | Hyundai H 200 2.5 D | 1996 / 164 | kombi | 12,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1996 / 310 | kombi | 16,5 tys. zł | 
    
      | Polonez Truck 1.9 D | 1997 / 122 | skrzynia | 4,5 tys. zł | 
    
      | Lublin II 2.4 D | 1997 / 106 | furgon | 9,9 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.5 TDI | 1997 / 248 | furgon | 19,0 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.4 B+G | 1998 / 223 | furgon | 11,0 tys. zł | 
    
      | MB Vito 110 CDI | 1999 / 188 | kombi | 24,3 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.2 HDI | 2002 / 87 | furgon | 36,0 tys. zł |