Znalezione artykuły: 8

  • Akumulatory Exide innowacją roku Akumulatory Exide innowacją roku 2009-04-03
    Najnowsza gama akumulatorów Exide Evolution została uhonorowana prestiżową nagrodą "Innowacja Roku 2008". Wyróżnienie przyznał brytyjski Institute of Transport Management (ITM). Ponadto akumulator Exide Premium zdobył tytuł "Best Buy 2008" brytyjskiego magazynu "Auto Express".
    Tagi:   części
    Czytaj całość
  • Citroen C8 i Jumpy z homologacją ciężarową Citroen C8 i Jumpy z homologacją ciężarową 2009-04-03
    Citroen przygotował następne propozycje dla przedsiębiorców. Obok Xsary Picasso, Grand C4 Picasso, do gamy tej marki dołączają kolejne modele, które dają klientom możliwość pełnego odliczenia podatku VAT - C8 i Jumpy. Do gamy rodzinnych vanów Citroena dołącza najbardziej przestronny i wielofunkcyjny model C8. Jego największym atutem jest przestrzeń wewnątrz pojazdu.
    Tagi:   citroen
    Czytaj całość
  • Extec, Parker, Terex, a może Tesab? Extec, Parker, Terex, a może Tesab? 2009-04-03
    W tym roku sprzedaż nowych i używanych kruszarek z pewnością nie będzie tak dobra jak w 2008 r. Przyczyni się do tego kryzys, który sprawia, że na rynku jest dużo mniejsze zapotrzebowanie na kruszywa, niż początkowo sądzono. W Polsce kruszarki kupują głównie kopalnie kruszywa, w których te maszyny stanowią jeden z ważniejszych elementów procesu technologicznego. Dużo rzadziej wykorzystuje się je do prac przy wyburzeniach i rozbiórce. Porównujemy ceny kruszarek takich producentów jak : Extec, Parker, Terex i Tesab.
    Czytaj całość
  • Ford Ranger czyli pikap dla aktywnych Ford Ranger czyli pikap dla aktywnych 2009-04-03
    Ford zapowiedział wprowadzenie w kwietniu do europejskich salonów odnowionego pikapa Rangera. Auto ma smuklejszą, bardziej aerodynamiczną sylwetkę. Ford wyposażył swoje samochody dostawcze w dwa silniki Diesla Duratorq TDCi z turbodoładowaniem i wtryskiem common rail, o pojemnościach 2,5 litra lub 3,0 litrów. Oba silniki wysokoprężne mogą napędzać jedną lub obie osie (napęd 4x2 lub 4x4), przy czym napęd jest przenoszony na koła za pośrednictwem 5-stopniowej ręcznej skrzyni biegów lub 5-biegowej przekładni automatycznej.
    Czytaj całość
  • Nagroda dla opony Continental HTR 2 Nagroda dla opony Continental HTR 2 2009-04-03
    Opona HTR 2 firmy Continental zdobyła kolejną ważną nagrodę: jury z hiszpańskiej "Grupo Tecnipublicaciones" przyznało jej tytuł "Opony Roku 2009 w Hiszpanii" w kategorii pojazdów użytkowych. Jest to już kolejna po międzynarodowej "IF Product Design Award 2009" nagroda dla Continental HTR 2 w tym roku.
    Tagi:   części opony
    Czytaj całość
  • Nie wszystkie koparki tanieją Nie wszystkie koparki tanieją 2009-04-03
    Używane koparki gąsienicowe uznanych w Polsce firm trzymają ceny. Szpicę rynku stanowią dwie popularne marki JCB i Liebherr, tak wynika z naszego porównania cen używanych maszyn tego typu w tym i w ubiegłym roku. Reszta maszyn traci na wartości. Znaleźliśmy np. koparkę Atlasa 1604LC z 1995 roku, który w zeszłym roku wyceniony był na 120 tys. zł netto. W tym roku ten egzemplarz miał o 10 tys. zł niższą cenę w ogłoszeniu. Jeszcze tańsze były inne maszyny. Caterpillar 308BSR z 2002 roku oferowany był ostatnio za 66 tys. zł netto, w zeszłym roku trzeba było zapłacić o 7 tys. zł netto więcej za egzemplarz tej maszyny wyprodukowany w 1999 r.
    Czytaj całość
  • Volkswagen LT 28 - dostawczak z elity Volkswagen LT 28 - dostawczak z elity 2009-04-03
    Volkswagen LT to ścisła czołówka rynku wtórnego samochodów użytkowych. Obok typowych, 3,5-tonowych wersji ostatnio na giełdach i w komisach spotkać można coraz więcej aut mniejszych, o DMC 2,8 t. Plusy Volkswagena LT to rzadko zawodzące, ekonomiczne silniki wysokoprężne, solidne wykonanie i duża dostępność części. Opisywane Vw ma też swoje mankamenty. Należą do nich: szwankujący system wtrysku paliwa, niezbyt długa żywotność fabrycznych elementów układu zawieszenia i dość wysokie ceny.
    Czytaj całość
  • Volvo ekonomicznie i ekologicznie Volvo ekonomicznie i ekologicznie 2009-04-03
    Volvo Trucks wprowadza na rynek nową gamę silników i skrzyń biegów, umożliwiających zredukowanie zużycia paliwa o 3 procent oraz emisji tlenku azotu o 40 proc. A wszystko przy większej mocy maksymalnej. Ponadto nowe silniki 11- i 13-litrowe są aż o 2dB cichsze na biegu jałowym. Zmodernizowane silniki są również bardziej przyjazne dla środowiska. Spełniają normę emisji spalin Euro 5, wchodzącą w życie 1 października 2009 r. W porównaniu do poprzedniej normy (Euro 4) oznacza to zmniejszenie emisji tlenków azotu o 40%. Obydwa silniki: Volvo D13 i Volvo D11 są dostępne również w wersjach spełniających normę emisji spalin EEV (Enhanced Environmentally friendly Vehicle).
    Czytaj całość
Najpopularniejsze tagi