Wiadomości z rynku

środa
15 maja 2024

Bieżnikowanie nabiera rozmachu

Goodyear rozszerzył asortyment opon TreadMax
05.07.2013 00:00:00
TreadMax, linia wysokiej jakości opon bieżnikowanych Goodyeara, została rozszerzona o sześć nowych modeli w czterech segmentach zastosowań. Bieżnikowane opony tej marki mają podobny karkas, skład mieszanki oraz wzory bieżnika, jak w odpowiadających im nowych oponach. Transport długodystansowy W segmencie transportu długodystansowego linię TreadMax rozszerzono o bieżnikowane opony do naczep TreadMax LHT II.
TreadMax, linia wysokiej jakości opon bieżnikowanych Goodyeara, została rozszerzona o sześć nowych modeli w czterech segmentach zastosowań.
Bieżnikowane opony tej marki mają podobny karkas, skład mieszanki oraz wzory bieżnika, jak w odpowiadających im nowych oponach.
Transport długodystansowy
W segmencie transportu długodystansowego linię TreadMax rozszerzono o bieżnikowane opony do naczep TreadMax LHT II. Opony o niskim oporze toczenia są teraz dostępne w rozmiarach 385/65R22.5, 385/55R22.5, 435/50R19.5 i uzupełniają oponę TreadMax LHT w rozmiarze 375/50R22.5. Do zastosowania na osi napędzanej przeznaczone są dostępne wcześniej opony TreadMax LHD II w rozmiarach 315/80R22.5, 315/80R22.5, 295/60R22.5, 315/80R22.5 i 295/60R22.5.
Przewozy regionalne i dystrybucja
Operatorzy pojazdów biorących udział w przewozach regionalnych i dystrybucji zyskali większy wybór - opona do montażu na każdej osi TreadMax RHS II jest teraz dostępna w rozmiarze 315/70R22.5. Uzupełnia ofertę opon TreadMax RHS II w rozmiarach 295/80R22.5 i 315/80R22.5 oraz na oś napędową TreadMax RHD II w rozmiarach 315/70R22.5, 315/80R22.5 i 295/80R22.5. Opony TreadMax RHD II 19.5" są również dostępne w rozmiarach 245/70R19.5 i 265/70R19.5.
Zastosowania mieszane
W przypadku pojazdów do zastosowań mieszanych - takich jak wywrotki czy betoniarki - opony na oś napędową TreadMax MSD II są teraz dostępne w rozmiarze 13R22.5, oprócz wcześniejszego 315/80R22.5.
Technologia Max
Opony TreadMax korzystają z tych samych zalet Technologii Max co opony nowe. Oferta dla segmentu przewozów długodystansowych (TreadMax LHD II, LHT i LHT II) obejmuje ogumienie wyposażone w technologię FuelMax dla optymalizacji przebiegów i oszczędności paliwa poprzez niski opór toczenia. Opony do przewozów regionalnych (TreadMax RHS II i RHD II) posiadają technologię KMax, poprawiającą trakcję i parametry hamowania, ale przede wszystkim umożliwiającą długie przebiegi. Omnitrac Max zapewnia oponom TreadMax MSD II wysokie parametry trakcyjne i odporność na uszkodzenia, połączone z trwałością i żywotnością przy zastosowaniu w pojazdach poruszających się po drogach oraz nieutwardzonych nawierzchniach.
Wszystkie opony bieżnikowane TreadMax produkowane są w zakładach Goodyear we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii według tych samych standardów jakości co nowe opony. Produkty bieżnikowane powstają w oparciu o karkas najnowszej generacji, z wykorzystaniem wzorów bieżnika i mieszanek zbliżonych do tych stosowanych w produkcji nowych opon. Parametry pracy opon bieżnikowanych są podobne do parametrów tych fabrycznie nowych.
Znaczenie bieżnikowania
Goodyear zwraca uwagę, że bieżnikowanie ma na celu nie tylko wydłużenie życia opony, ale także utrzymanie wysokich parametrów pracy oraz zachowanie korzyści dla środowiska. Oznacza to, że gdy opona zostanie zużyta do dopuszczalnej głębokości, należy we właściwym czasie przeprowadzić profesjonalne pogłębianie. Bieżnikowanie, a następnie kolejne pogłębianie, jest możliwe pod warunkiem odpowiedniej dbałości o stan opony przez cały okres jej użytkowania. W ten sposób maksymalizuje się przebiegi, oszczędza surowce i zmniejsza ilość odpadów.
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.