Wiadomości z rynku

sobota
27 kwietnia 2024

Volvo Trucks wspiera lokalnych przewoźników

I Targi Rozwiązań Transportowych 4Poland
19 października 2018
Ponad 300 firm wzięło udział w I Tar­gach Rozwią­zań Trans­por­to­wych 4Po­land zor­ga­ni­zo­wa­nych we wrze­śniu przez Volvo Trucks. 
W impre­zie, która odbyła się w pod­kra­kow­skiej Ska­wi­nie, 15 wystaw­ców zapre­zen­to­wało 30 spe­cja­li­stycz­nych pojaz­dów prze­zna­czo­nych na rynek trans­portu kra­jo­wego i regio­nal­nego. Wśród wystaw­ców: MJM Bro­kers, Meil­ler, Bär Caro­glift, Car­rier, Elbo, EWT Truc­k& Tra­iler (Schmitz Car­go­bull), Gniot­pol, Hyva, KH-Kip­per, MHS Ser­wis Mikul­ski, TarCo (CIFA), Thermo King, Volvo Maszyny Budow­lane, Wesob. Targi 4Po­land to kon­ty­nu­acja dłu­go­fa­lo­wego pro­gramu Volvo Trucks pole­ga­ją­cego na wspie­ra­niu i uno­wo­cze­śnia­niu pol­skiego prze­my­słu trans­por­to­wego. 
– Filo­zo­fia sprze­da­żowa 4Po­land polega na tym, żeby wspie­rać i pro­mo­wać pol­skich przed­się­bior­ców, któ­rzy głów­nie kon­cen­trują się na prze­wo­zach regio­nal­nych i kra­jowych. Tym wła­śnie fir­mom pro­po­nu­jemy szcze­gólne warunki w postaci pro­duk­tów i usług dosto­so­wa­nych do lokal­nych potrzeb. Razem z naszymi klien­tami chcemy odno­wić i uno­wo­cze­śnić kra­jowy tabor dro­gowy, aby trans­port lokalny był jesz­cze bar­dziej efek­tywny i ren­towny – mówi Wil­helm Rożew­ski, dyrek­tor mar­ke­tingu Volvo Trucks w Pol­sce. – Firmy, które przy­stą­pią do pro­gramu Volvo Trucks 4Po­land mogą liczyć na atrak­cyjne warunki han­dlowe, finan­so­wa­nie w zło­tów­kach i kon­ku­ren­cyjne stawki ubez­pie­cze­nia kra­jo­wego na pojazdy prze­zna­czone do trans­portu lokal­nego. 
Goście tar­gów oprócz oglą­da­nia sprzętu mogli wziąć udział w semi­na­riach pro­duk­to­wych orga­ni­za­tora oraz wystaw­ców. Wśród pre­zen­to­wa­nych na tar­gach samo­cho­dów były m.in. nowo­cze­sne wywrotki, beto­no­mie­szarki czy przy­czepy sto­so­wane w prze­wo­zach wiel­ko­ga­ba­ry­to­wych. Goście mogli też zoba­czyć jak wyglą­dają nowo­cze­sne agre­gaty chłod­ni­cze, przy­czepy do bez­piecz­nego prze­wozu drewna, czy windy uła­twia­jące zała­du­nek na samo­chody cię­ża­rowe. Na tar­gach nie mogło zabrak­nąć rów­nież oferty finan­so­wej VFS oraz pakie­tów ubez­pie­cze­nio­wych, które ofe­ro­wali przed­sta­wi­ciele Grupy MAK i MJM Bro­kers. 
Orga­ni­za­to­rzy Tar­gów przy­go­to­wali także pre­zen­ta­cję dla dzieci z dwóch klas szkoły pod­sta­wo­wej w Ska­wi­nie. Zapo­znały się one z zało­że­niami akcji spo­łecz­nej „Stop. Look. Wave. ” („Zatrzy­maj się, Popatrz, Poma­chaj”). 
– Ideą kam­pa­nii spo­łecz­nej” Stop. Look. Wave. ” jest pro­mo­cja wśród naj­młod­szych bez­piecz­nych zacho­wań na dro­dze. Poka­zu­jemy dzie­ciom, że widocz­ność z kabiny pojazdu cię­ża­rowego jest mocno ogra­ni­czona, co nie wynika ze złej woli kie­rowcy, ale z budowy samego samo­chodu. Uświa­da­mia­jąc naj­młod­szych, wpły­wamy na poprawę bez­pie­czeń­stwa wszyst­kich uczest­ni­ków ruchu dro­go­wego – tłu­ma­czy Wil­helm Rożew­ski. 
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.