Wiadomości z rynku

czwartek
28 marca 2024

Użytkownik naczepy ma przegląd sytuacji

Przejrzysty Kögel Rent z oprogramowaniem Nexmo
16 września 2021

Fot. Kögel

 
Kögel Rent staje się coraz popularniejszą alternatywą dla zakupu naczepy – zwłaszcza w trudnych czasach. Indywidualne rozwiązania kontraktowe dla naczep i nadwozi wymiennych zapewniają większą elastyczność i płynność, a także większe bezpieczeństwo planowania dla firm transportowych.

Użytkownicy mogą kontrolować koszty

Kögel Rent obejmuje całą gamę produktów niemieckiej marki. W połączeniu z kompleksowymi ofertami usług Kögel, firmy spedycyjne mogą kontrolować koszty dzięki ustalonym miesięcznym stawkom. Bieżące prace konserwacyjne są wykonywane przez jeden z wielu kontraktowych warsztatów firmowych w całej Europie, co zapewnia utrzymanie wartości i bezawaryjną pracę naczep.
Ważnym filarem zadowolenia klienta jest przejrzystość. Począwszy od doradztwa handlowego, opcji finansowania i opcjonalnych ofert, takich jak pełny serwis Kögel, aż po proces produkcji i odbioru, a także wsparcie posprzedażowe. Firma naczepowa w tym zakresie współpracuje z renomowanymi partnerami, takimi jak Nexmo Solutions. Od 2007 roku firma Nexmo Solutions z siedzibą w Hamburgu opracowuje i obsługuje oprogramowanie, które wspiera procesy w całym cyklu życia naczepy.

Zdalny monitoring

– Nexmo Solutions specjalizuje się we wdrażaniu inteligentnych rozwiązań optymalizujących procesy biznesowe w cyfrowym zarządzaniu szkodami. Wbudowanie naszych rozwiązań programowych znacznie ułatwia codzienne czynności naszych klientów, ponieważ Nexmo pozwala im zdalnie monitorować stan zasobów, takich jak naczepy – wyjaśnia Mathias Göbel, dyrektor zarządzający Nexmo Solutions. – Konkretnie dla klientów takich jak Kögel oznacza to, że wszystkie procesy w cyklu życia naczepy mogą być szczegółowo dokumentowane i udostępniane klientom na całym świecie w ich lokalnym języku.
Stan naczep jest monitorowany bezpośrednio na miejscu. Wszelkie uszkodzenia muszą być rejestrowane ze zdjęciami i wpisywane do cyfrowego dziennika uszkodzeń.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Nexmo Solutions. Rozwiązania programowe były łatwe do zintegrowania z naszymi istniejącymi procesami i wspierają zarówno nas, jak i naszych klientów w naszej codziennej działalności – mówi Thomas Gregor, dyrektor ds. wynajmu naczep w Europie w Kögel. – Dzięki bezpośredniemu zaangażowaniu klienci zawsze mają przegląd sytuacji. Minimalizuje to reklamacje i stanowi podstawę wzajemnego zaufania.
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.