Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Aut z zabudowami kontenerowymi i skrzyniowymi jest na tutejszym placu znacznie mniej niż furgonów. Tymczasem to właśnie te pierwsze wzbudzają największe zainteresowanie oglądających. W szczególnie dobrej kondycji znajdowało się ostatnio kilka, niestety dosyć drogich Mercedesów, także tych z początku lat 90.
Aut z zabudowami kontenerowymi i skrzyniowymi jest na tutejszym placu znacznie mniej niż furgonów. Tymczasem to właśnie te pierwsze wzbudzają największe zainteresowanie oglądających. W szczególnie dobrej kondycji znajdowało się ostatnio kilka, niestety dosyć drogich Mercedesów, także tych z początku lat 90.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 1991 / 310 | skrzynia | 9,5 tys. zł | 
    
      | MB 208 2.3 D | 1992 / 357 | skrzynia | 20,0 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 1993 / 295 | skrzynia | 16,6 tys. zł | 
    
      | MB 410 2.9 D | 1994 / 362 | kontener | 28,5 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.8 TD | 1997 / 290 | kontener | 29,0 tys. zł | 
    
      | Renault Midliner 6.2 D | 1997 / 412 | skrzynia | 39,5 tys. zł | 
    
      | VW LT 46 2.5 TD | 1999 / 245 | kontener | 38,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2000 / 190 | skrzynia | 39,0 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.4 TD | 2002 / 163 | kontener | 44,0 tys. zł | 
    
      | Kia K 2500 2.5 TD | 2003 / 170 | kontener | 32,0 tys. zł |