Wiadomości z rynku

sobota
18 maja 2024

Dominował Mercerdes i Renault

Z giełdy. Słomczyn
01.02.2008 00:00:00
Tym razem wyjątkowo duży wybór mieli tu poszukujący dużych furgonów, tzw. maxi. Wśród maksymalnie przedłużanych i podwyższanych dostawczaków najwięcej było Mercedesów i Renault z lat 2000-2003. Kilka miało z tyłu bliźniaki i DMC powyżej 3,5 t. Cieszyły się one jednak mniejszym zainteresowaniem. Większość dużych blaszaków miała polskie tablice rejestracyjne.
Tym razem wyjątkowo duży wybór mieli tu poszukujący dużych furgonów, tzw. maxi. Wśród maksymalnie przedłużanych i podwyższanych dostawczaków najwięcej było Mercedesów i Renault z lat 2000-2003. Kilka miało z tyłu bliźniaki i DMC powyżej 3,5 t. Cieszyły się one jednak mniejszym zainteresowaniem. Większość dużych blaszaków miała polskie tablice rejestracyjne. Furgony maxi wyceniano o kilka tys. zł wyżej od krótszych i niższych odmian.
Ceny pojazdów użytkowych na największych giełdach - Słomczyn
Model Rocznik / przebieg (tys. km) Zabudowa Cena brutto
Renault Master L3H2 2.8 DTI 2000 / 177 furgon 34,9 tys. zł
MB Sprinter 311 2.2 CDI 2000 / 196 furgon 38,5 tys. zł
MB Sprinter 311 2.2 CDI 2000 / 179 furgon 41,5 tys. zł
Renault Master L3H2 2.8 DTI 2001 / 164 furgon 37,3 tys. zł
MB Sprinter 311 2.2 CDI 2001 / 170 furgon 43,7 tys. zł
Renault Master L3H3 2.8 DTI 2002 / 150 furgon 39,0 tys. zł
Iveco Daily 35S11 2.8 TD 2002 / 220 furgon 41,5 tys. zł
MB Sprinter 311 2.2 CDI 2002 / 143 furgon 51,2 tys. zł
Citroen Jumper Maxi 2.8 HDI 2003 / 206 furgon 40,9 tys. zł
MB Sprinter 311 2.2 CDI 2003 / 110 furgon 57,6 tys. zł
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.