Znalezione artykuły: 7

  • Gdzie diabeł nie może Mitsubishi FD80-160N pośle Gdzie diabeł nie może Mitsubishi FD80-160N pośle 2009-11-06
    Firma Mitsubishi Forklift Trucks wprowadziła na rynek nową serię wózków widłowych. Są to maszyny z przeciwwagą, a rodzina obejmuje widlaki o udźwigu od 8 do 16 ton. Do napędu służą w każdym wypadku sześciocylindrowe silniki wysokoprężne o poj. 7,5 l. Są to fabryczne jednostki marki Mitsubishi (6M60-TL), z common rail, turbodoładowaniem, recyrkulacją spalin oraz regulacją poziomu hałasu.
    Czytaj całość
  • Hybrydowe Mitsubishi Fuso Canter już seryjnie Hybrydowe Mitsubishi Fuso Canter już seryjnie 2009-11-06
    Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation (MFTBC) dostarczy dziesięć pierwszych ciężarówek Fuso Canter z napędem hybrydowym do Irlandii. Odbiorcą tych ekologicznych pojazdów ciężkich jest największy irlandzki dostawca energii elektrycznej, firma Electricity Supply Board (ESB) z Dublina. Zamówienia na te samochody ciężarowe złożyli również Australijczycy. Ciężarówki Mitsubishi Fuso Canter mają być eksploatowane w innych branżach, jak usługi kurierskie, dystrybucja żywności i napojów.
    Czytaj całość
  • Mercedes Sprinter Euro 5 - nowe silniki i skrzynie Mercedes Sprinter Euro 5 - nowe silniki i skrzynie 2009-11-06
    Mercedes-Benz wprowadził do oferty Sprintera z nowymi silnikami Euro 5 i nową, 6-biegową skrzynią ECO Gear. Auto jest nieco droższe, ale oszczędniejsze i bardziej dynamiczne. Nowy, czterocylindrowy silnik OM 651 z wtryskiem common rail jest dostępny w trzech klasach mocy: 95, 129 i 163 KM. W porównaniu z poprzednią, najmocniejszą wersją moc wzrosła o osiem procent, a maksymalny moment obrotowy - o dziesięć. Sześcioprzełożeniowe skrzynie biegów również mają wiele zalet. Dzięki nim Mercedes Sprinter spala mniej paliwa, a jazda dostawczakiem staje się bardziej dynamiczna.
    Czytaj całość
  • Nie tylko Volvo i KH-Kipper Nie tylko Volvo i KH-Kipper 2009-11-06
    Ekspozycję maszyn budowlanych i drogowych na odbywających się w dniach 14-16 października w Warszawie VII Międzynarodowych Targach Infrastruktury Miejskiej i Drogowej zdominowały dwie marki: Volvo i KH-Kipper. Volvo prezentowało małe i duże ładowarki, koparki kołowe i gąsienicowe, równiarki samojezdne, rozściełacze, walce drogowe, wozidła przegubowe oraz będące jej uzupełnieniem ciężarówki. Wśród tych ostatnich, poza czteroosiową wywrotką FM z zabudową KH-Kipper, firma pokazała mniejszy model FE 4x2 wyposażony w żuraw i aluminiową skrzynię. KH-Kipper z kolei przedstawiało wywrotki na podbudowie MAN-a, Mercedesa i Renault. Na targach oglądaliśmy też wozidła Volvo i Bell B30D. Wśród maszyn drogowych prezentowały się Wirtgen, Vogele, Hamm, Bomag i Amman. Mieliśmy też okazję obejrzeć ładowarki Case, równiarkę ze Stalowej Woli i układarki gąsienicowe Dynapac SD
    Czytaj całość
  • Podatek na ciężarówki w górę Podatek na ciężarówki w górę 2009-11-06
    W przyszłym roku wzrosną stawki podatku od środków transportowych. Podwyżek można spodziewać się dla: samochodów ciężarowych o dmc co najmniej 12 t, ciągników siodłowych i balastowych przystosowanych do używania łącznie z naczepą lub przyczepą o dmc zespołu pojazdów co najmniej 12 t, przyczep i naczep - o dmc łącznie z pojazdem silnikowym co najmniej 12 t, z wyjątkiem związanych wyłącznie z działalnością rolniczą.
    Czytaj całość
  • Renault Laguna 2.0 dCi 150 Privilege czyli komfort Renault Laguna 2.0 dCi 150 Privilege czyli komfort 2009-11-06
    Laguna zawsze uchodziła za wóz atrakcyjnie stylizowany i komfortowy. Nie inaczej jest w obecnej, trzeciej generacji, zwłaszcza gdy jedziemy z przodu, na wygodnych fotelach. Tylna kanapa została ładnie wyprofilowana, ale umieszczono ją zbyt nisko, przez co uda wysokich pasażerów wiszą w powietrzu. Obie odmiany nadwoziowe Laguny, hatchback i kombi Grandtour, można kupić z homologacją ciężarową. Taką możliwość mamy jednak tylko w samochodach wyposażonych w manualne skrzynie biegów.
    Czytaj całość
  • Volkswagen T5 - udany, ale drogi Volkswagen T5 - udany, ale drogi 2009-11-06
    Piąta generacja Transportera (auta pochodzą głównie z poznańskiej fabryki VW) zdetronizuje niebawem na giełdach i w komisach swego poprzednika, T4. Rośnie liczba oferowanych do sprzedaży samochodów, jak również indywidualny import, szczególnie egzemplarzy z pierwszych lat produkcji.Walorami skrzyniowych Volkswagenów T5 są: dobry stan większości zabudów (zarówno fabrycznych, jak i powstałych w innych firmach), trwałe zamki, zawiasy. Użytkownicy chwalą praktyczny, odchylany stopień ułatwiający wsiadanie, umieszczony w tylnej burcie skrzyni, jak również uchwyty chowane w podłodze, służące do zamocowania ładunku.
    Czytaj całość
Najpopularniejsze tagi