Znalezione artykuły: 7

  • Belgia i Holandia po testach DKV BOX EUROPE Belgia i Holandia po testach DKV BOX EUROPE 2018-09-07
    DKV BOX EUROPE – urzą­dze­nie pokła­dowe, które wkrótce umoż­liwi roz­li­cza­nie opłat dro­go­wych w całej Euro­pie w sys­te­mie EETS – prze­szło w sierp­niu koń­cową fazę testów. Ponad tysiąc boxów zosta­nie zain­sta­lo­wa­nych u klien­tów DKV. Oprócz nali­cza­nia trans­ak­cji, testo­wane są teraz aspekty tech­niczne obsługi urzą­dza­nia oraz pro­ces obsługi klienta.
    Czytaj całość
  • Faktoring coraz popularniejszy Faktoring coraz popularniejszy 2018-09-07
    Zatory płat­ni­cze są zmorą przed­się­bior­ców, także trans­por­to­wych. Jed­nym z roz­wią­zań takich kło­po­tów jest fak­to­ring.
    Czytaj całość
  • Gazowe Stralisy przynoszą oszczędności Gazowe Stralisy przynoszą oszczędności 2018-09-07
    Firma IVECO udo­wad­nia w prak­tyce, że jej tech­no­lo­gia zasi­la­nia skro­plo­nym gazem ziem­nym (LNG) sto­so­wana w pojaz­dach z sil­ni­kami Natu­ral Power jest racjo­nal­nym i finan­sowo opła­cal­nym roz­wią­za­niem w trans­por­cie dłu­go­dy­stan­so­wym zgod­nym z zasa­dami zrów­no­wa­żo­nego roz­woju. Ponad 3000 Stra­li­sów NP jest eks­plo­ato­wa­nych we flo­tach ponad 400 firm logi­stycz­nych na głów­nych euro­pej­skich szla­kach trans­por­to­wych.
    Czytaj całość
  • Mniejsze serce, ale waleczne Mniejsze serce, ale waleczne 2018-09-07
    Sca­nia pro­po­nuje do cię­ża­ró­wek dys­try­bu­cyj­nych nowy, mniej­szy sil­nik – 7-litrowy, jako alter­na­tywę wobec sto­so­wa­nej dotych­czas jed­nostki 9-litro­wej.
    Czytaj całość
  • Młodzi szoferzy dobrze zarabiają Młodzi szoferzy dobrze zarabiają 2018-09-07
    Pięć tysięcy zło­tych netto zara­biają począt­ku­jący kie­rowy zawo­dowi. To ozna­cza, że ta grupa dołą­czyła do naj­le­piej opła­ca­nych pro­fe­sji na rynku. Dziś może się rów­nać nawet z praw­ni­kami i infor­ma­ty­kami.
    Czytaj całość
  • Rozwojowe ciągniki mega Rozwojowe ciągniki mega 2018-09-07
    Mak­sy­malna wyso­kość zespołu pojaz­dów okre­ślona prze­pi­sami obo­wią­zu­ją­cymi w Unii Euro­pej­skiej to 4 metry. Aby spro­stać tym prze­pi­som i jed­no­cze­śnie zacho­wać jak naj­więk­szą pojem­ność prze­strzeni ładun­ko­wej, pro­du­cenci naczep i pojaz­dów cię­ża­ro­wych ofe­rują pojazdy popu­lar­nie nazy­wane mega lub low deck (w Iveco – Low Trac­tor). Pojazdy te są wyko­rzy­sty­wane do prze­wozu ładun­ków prze­strzen­nych w takich bran­żach, jak np. moto­ry­za­cyjna, che­miczna, do trans­port sprzętu elek­tro­nicz­nego i gospo­dar­stwa domo­wego, i innych, gdzie prio­ry­te­tem jest obję­tość prze­wo­żo­nego ładunku. Ostat­nio spory ruch w tym seg­men­cie rynku gene­rują prze­wozy bio­masy. Dziś tego typu cią­gniki sta­no­wią już zna­czący wolu­men sprze­daży firm cię­ża­rów­ko­wych, np. w Sca­nia Pol­ska jest to już nie­mal jedna czwarta całej sprze­daży cią­gników sio­dłowych.
    Czytaj całość
  • Używane od Volvo w nowej formule Używane od Volvo w nowej formule 2018-09-07
    Volvo Trucks podej­muje wiele dzia­łań aby wzmoc­nić sprze­daż pojaz­dów uży­wa­nych na rynku euro­pej­skim. Arrow Trucks Sales, dobrze ugrun­to­wana kon­cep­cja han­dlowa z USA jest jedną z takich aktyw­no­ści. Pojazdy uży­wane wszyst­kich marek będą sprze­da­wane z sie­dziby firmy poło­żo­nej w oko­li­cach Ber­lina od jesieni 2018 r.
    Czytaj całość
Najpopularniejsze tagi