Długość całkowita naczepy złożonej: 13 820 mm Długość rozciągu: 4 000 mm Szerokość zewnętrzna bez poszerzenia: 2 550 mm Poszerzenia pokładu załadunkowego: TAK/NIE Maksymalna poszerzona szerokość zewnętrzna: 3 000 mm Wysokość siodła ciągnika: 950 mm
MASY TECHNICZNE (około)*: Ciężar własny pojazdu gotowego do jazdy: 11 000* kg Dopuszczalny całkowity ciężar pojazdu: 48 000kg Dopuszczalna ładowność: 37 000kg Maksymalne obciążenie zespołu osi: 30 000kg Maksymalny nacisk na siodło (ciągnik 3 osiowy):18 000kg * - wymiary i masy podane z tolerancją +/- 4% . Wartości zależne od regulacji prawnych w kraju przeznaczenia
PODWOZIE: • Rama: wykonana z wysokogatunkowej stali w technologii spawanej • Fazowana tylna część pokładu załadunkowego dla zmniejszenia kąta wjazdu • Układ jezdny: 3 osie 17,5’’ marki GIGANT • Płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim • Jedna (pierwsza) oś podnoszona (automatycznie) • Jedna oś: 3 (trzecia) samoskrętne (nadążna, oporowa) • Dodatkowe zagłębienia obrzeży od szyi do 1 osi, oraz pomiędzy 1 a 2 osią. Ze wypełnieniami zgłębień w wersji modułowej • Rozciąg: 4 000mm • Poszerzenia pokładu załadunkowego do 3,0 metrów z wysuwanymi stalowymi podporami (cynkowanymi) • Drewno na poszerzenia pokładu z blokadami na przesuwanie (składowane na szyi) • Dwie dwuzakresowe nogi podporowe o nośności 12 ton - każda • Ogumienie bezdętkowe 235/75 lub 245/70 R17,5’ 12 sztuk (klasa Premium) wraz z felgami stalowymi • Koło zapasowe 235/75 lub 245/70 R17,5’ – 1 szt.
NADWOZIE: • Podłoga z blachy stalowej i egzotycznego drewna twardego • Skrzynka narzędziowa z przodu na szyi / balkonie (otwierana od góry i po bokach) • Uchwyty do mocowania / zabezpieczania ładunków: • 2 x 3 szt. po bokach na szyi + MULTILOCK • 2 x 7 szt. po bokach w pokładzie ładunkowym za szyją • Otwory MULTILOCK przy tubie pod pasy zabezpieczenia ładunku. • 2 x 3 szt PIERŚCIEŃ (10 T) po bokach tuby w pobliżu osi • 2 x 1 szt. PIERŚCIEŃ (10 T) po bokach przed rozciągiem przy szyi • W obrzeżu naczepy wypalone otwory pod łańcuch • 2 x 4 szt. otworów / gniazd bevola pod montaż wkładów kontenerowych (bez wkładów i podpórek) • Tył dostosowany pod najazdy aluminiowe (bez najazdów) • Nogi podporowe tylne mechaniczne cynkowane wersja wahliwa
Układ hamulcowy (bębnowy): • Dwuprzewodowy firmy WABCO • Hamulec parkingowy (postojowy) pneumatyczny • EBS WABCO • ALB (układ regulujący siłę hamowania zależnie od ciężaru ładunku) • Zbiorniki powietrza stalowe
Zawieszenie: • Pneumatyczne ze stałą wysokością jazdy niezależnie od ciężaru przewożonego ładunku. • Dwa gniazda przyłączeniowe pneumatyczne (żółte i czerwone kłódki) • Gniazdo ABS/EBS umieszczone na ścianie przedniej. • Zawór HS (regulacja wysokości na poduszkach) • Amortyzatory-2 sztuki na oś
Układ elektryczny w pełni diodowy: • Układ 24-Voltowy (zgodny z normami ECE) • Dwie białe lampy obrysowe z przodu (diody). • Boczne żółte lampy obrysowe (diody). • Dwie lampy oświetlające tablice rejestracyjną. • Lampy tylne zgodne z UE • Dwie tylne lampy gabarytowe na wysięgnikach gumowych • Lampa typu STROB z tyłu • Złącze elektryczne na przodzie: 2 x 7 pin i 1 x 15 pin (ASPOCK Multibox)
Wyposażenie standardowe i dodatkowe w cenie: • Tablice rozszerzeniowe wraz z oświetleniem – 4 szt. (na tylnej od strony jezdni kogut wciskany) • Dwa kliny pod koła wraz z mocowaniem. Nadkola, chlapacze • Klucz do kół z przetyczką i trójkąt ostrzegawczy
Powłoka antykorozyjna • Powierzchnie stalowe piaskowane i zabezpieczone antykorozyjnie. • Malowanie w jednym kolorze • Rama lakierowana w kolorze (standard): RAL 5005 (niebieski); RAL 1028 (żółty); RAL 3002 (czerwony); RAL 7016 (grafit); RAL 9003 (biały); RAL 9011 (czarny)
Dokumenty i rejestracja: • COC (Homologacja)
Typ: : naczepa niskopodwoziowa Ładowność: : 37000 kg Własna masa: : 11000 kg Całkowita masa: : 48000 kg Lokalizacja: : Polska Szczerców Data zamieszczenia: :
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies.
Obsługę plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Nie pokazuj więcej