PODWOZIE: • Rama: wykonana z wysokogatunkowej stali w technologii spawanej – centralny tunel • Długość pokładu załadunkowego 7200mm,7850mm,8200mm • Układ jezdny: 3 osie 17,5’’ GIGANT Lub SAF o nośności technicznej 9 000 kg każda • Zawieszenie pneumatyczne • 1 oś podnoszona • Układ Hamulcowy Wabco • Oświetlenie diodowe progresywne • Dyszel sprzęgający sztywny (wymiary do uzgodnienia) • Osie centralne w układzie ‘tridem’ • Noga podporowa przy dyszlu z regulacją wysokości • Poszerzenia do 3,0 metrów z wysuwanymi stalowymi cynkowanymi podporami • drewno twarde cięte na wymiar (składowane na pokładzie – brak magazynku) • Ogumienie bezdętkowe 235/75 R17,5 12 sztuk wraz z felgami stalowymi • winda na 1 koło zapasowe • koło zapasowe 235/75 R17,5 na feldze stalowej [x1]
NADWOZIE:
• Podłoga wyłożona drewnem twardym 45mm i blachą stalową • Ściana przednia stalowa 600 mm (demontowana) • Uchwyty do mocowania ładunków: • 2 x 5 szt. po bokach przy obrzeżach • Wypalone uchwyty pod w obrzeżu pod łańcuch • 2 x 4 szt. PIERŚCIEŃ po bokach tuby • Otwory MULTILOCK (przy tubie i w obrzeżach) pod pasy zabezpieczenia ładunku • Zderzak tylny wraz z belką wzmacniającą • Gniazda kłonicowe • Para elektro-hydraulicznych 1 częściowych najazdów cynkowanych o szerokości 800 mm, hydraulicznie podnoszone/opuszczane, hydraulicznie zwężane do pozycji bez wolnej przestrzeni pomiędzy/poszerzane do 3 000 mm, DREWNO TWARDE 45 mm jako wypełnienie, • Zasilanie najazdów POWER PACK (przewód spiralny z gniazdem o około 800 mm dłuższy niż dyszel) • Nogi podporowe tylne mechaniczne cynkowane wahliwe
POWŁOKA ANTYKOROZYJNA + MALOWANIE:
• Powierzchnie stalowe śrutowane i zabezpieczone antykorozyjnie • Rama lakierowana w kolorze : RAL 5005; RAL 1028; RAL 3002; RAL 7016; RAL 9003; RAL 9011 • Góra pokładu ładunkowego za szyją pokryta warstwą antypoślizgową („ARMOR”) • Profile aluminiowe na balkonie anodowane lub malowane • Najazdy, skrzynka na szyi - cynkowane ogniowo
DOKUMENTY I REJESTRACJA:
• COC (Homologacja)
DOSTĘPNE OPCJE I AKCESORIA ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ
OPCJE PODWOZIA:
Ogumienie w rozmiarze 245/70 R17,5'' – kpl. Felgi aluminiowe Skrzynka na drewno do poszerzeń pod pokładem ładunkowym
OPCJE NADWOZIA:
Para nowych najazdów aluminiowych dokładanych 2 500 mm o nośności minimum 32 tony Zawory sterujące do najazdów schowane w aluminiowo / nierdzewnej skrzynce Nogi podporowe tylne hydrauliczne (sterowane manualnie z rozdzielacza) Najazdy jednoczęściowe wspomagane sprężyną
OPCJE PNEUMATYKI I ZAWIESZENIA:
Zbiorniki powietrza aluminiowe Tonażer (SMART BOARD, TIM TG2 Zawory sterujące pneumatyczne schowane w aluminiowo / nierdzewnej skrzynce Załącze / gniazdo pneumatyczne DUOMATIC
OPCJE UKŁADU ELEKTRYCZNEGO:
Dodatkowe oświetlenie robocze LED kolor BIAŁY
OPCJE WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO:
Wkłady / zamki Bevola do mocowania kontenera 1 x podpora / stół wyrównujący wysokość pokładu ładunkowego z szyją + 2 dolne wkłady Wyciągarka elektryczna 10 tonowa wraz z liną stalową mocowaną za szyją Wyciągarka elektryczna 10 tonowa wraz z liną stalową mocowaną w skrzynce na szyi Kamera cofania bezprzewodowa
OPCJE POWŁOKI LAKIERNICZEJ:
• Pełna metalizacja HRM • Malowanie na indywidualny kolor z palety RAL
INNE:
• Mobilna opieka serwisowa przez cały okres gwarancji • Możliwość wydłużenia gwarancji • Telematyka Wabco • Odstępstwo od warunków technicznych na zwiększenie nacisków na osie do 10 ton • Możliwość zarejestrowania naczepy jako pojazd specjalny
INNE INDYWIDUALNE USTALENIA
Typ: : naczepa niskopodwoziowa Ładowność: : 24000 kg Własna masa: : 6000 kg Całkowita masa: : 30000 kg Lokalizacja: : Polska Bełchatów Data zamieszczenia: : 11 kwi 2024 Wymiary: : 7200 m × 7850 m × 8200 m Rama: : stalowa ocynkowana Koło zapasowe: : Tak Marka: : SAF Liczba osi: : 3 Zawieszenie: : pneumatyczne/pneumatyczne Podnoszona oś: : Tak Koła bliźniacze: : Tak Rozmiar opon: : 245/70 R17,5'' Stan opon: : 100 % Hamulce: : drum EB
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies.
Obsługę plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Nie pokazuj więcej